Kilka słów o mnie

Politolog, radny Rady Miejskiej, były prezes ogólnopolskiego stowarzyszenia "Stop Korupcji", absolwent Szkoły Liderów Społeczeństwa Obywatelskiego, nominowany to tytułu Wolontariusz Roku Nowin Jeleniogórskich.

Konserwatysta wileński, od dwóch lat zakochany w nartach biegowych.

Podziel się z innymi

| |

Ruch Obrony Dochodów.

2015-11-22 12:52
Kilku Facebookowych znajomych wyraziło swoją sympatię to nowo powstałego tworu, który wg założeń ma bronić zagrożonej przez kosmitów polskiej demokracji.

Chciałbym z tej okazji zapytać, gdzie byli dzisiejsi obrońcy demokracji gdy:
- ABW dokonywała zatrzymania autora strony "Antykomor",
- prezes NBP ustalał w restauracji z politykami PO sposoby wykorzystania banku centralnego do walki z opozycją,
- poprzedni prezydenci ułaskawiali bandytów, gangsterów, morderców,
- PO dokonywała skandalicznych zmian ustawy o Trybunale Konstytucyjnym tuż przed wyborami,
- Tusk odwoływał szefów wszystkich instytucji z nadania PiS,
- za czasów PO lawinowo wzrosła liczba podsłuchów zakładanych obywatelom (do rozmiarów niespotykanych po 89 roku),
- niejaki Palikot dokonywał dehumanizacji przeciwników politycznych wzywając np. do "strzelania do kaczek",
- Sikorski - bohater taśm u Sowy, wzywał do dorzynania watahy,
- ograniczano ustawowo dostęp do informacji publicznej,
- zaostrzano prawo do zgromadzeń?

Dziś podobno w szeregi obrońców demokracji zapisuje się R.Giertych, żona ministra Sikorskiego, Palikot. Gratuluję towarzystwa!
Według mnie wyrażanie poparcie dla tego cyrku jest wyrazem skrajnego cynizmu lub politycznej głupoty i bezrefleksyjności.
Celem "ruchu" nie jest obrona demokracji lecz obrona status quo. Organizatorzy walczą o:
-delegitymizację rządów przeciwnika politycznego po przegranych demokratycznych wyborach, do czego będą wykorzystywane zachodnie lewackie media,
- utrzymanie stołków,
- utrzymanie dotacji i reklam pochodzących od państwa i spółek skarbu państwa,
- odwrócenie nastrojów społecznych sprzyjających oderwaniu od komunistycznej przeszłości, komunistycznego aparatu i uzależnienia polskiej polityki od woli głównych graczy europejskich,
- stworzenie parasola ochronnego nad aferzystami, którzy utracili ochronę rządu i immunitety parlamentarne, którzy, gdy upomni się o nich wymiar sprawiedliwości, zostaną okrzyknięci ofiarami reżimu.

Polacy zagłosowali za zmianą. Zmiany ustrojowe nie są możliwe bez zmian kadry zarządzającej. Gdy korporacja decyduje się na radykalną zmianę strategii - zawsze wymienia szczebel kierowniczy. To elementarz. Jeśli drogi Kolego, Koleżanko nie masz interesu w utrzymywaniu dotychczasowego porządku nie bądź pożytecznym idiotą.
Wolność mediów jest, wolność zgromadzeń jest, wolność słowa jest, wybory się odbywają i będą odbywać zgodnie z kalendarzem. Za cztery lata obywatele zadecydują komu powierzyć władzę. Dziś uszanujcie wynik demokratycznych wyborów. Chyba, że wg was ideał demokracji to taki system, w którym wygrywa wyłącznie mój faworyt.

Oliwer Kubicki

Komentarze

zmiany @ 83.30.115.*

wysłany: 2015-11-22 15:15

Bolszewicy to dopiero robili zmiany.

kod @ 178.183.170.*

wysłany: 2015-11-22 17:01

Do listy Pana Oliwera dorzucę:
- przejęcie kontroli nad "Rzeczpospolitą" przez zaprzyjaźnionego z PO oligarchę i doprowadzenie do upadku jednego z tygodników
- notoryczne nieudzielanie wypowiedzi i wywiadów mediom niesprzyjającym władzy, np. Donald Tusk do czasu przejęcia "Rz" nie udzielił temu dziennikowi wywiadu ani razu
- nasłanie ABW na redakcję Wprost by powstrzymać publikację taśm prawdy
- nagminne trzymanie przeciwników politycznych w areszcie wydobywczym, np. niejakiego "Starucha" albo Jarosława Pinkasa, pod wątpliwymi zarzutami
- lekceważenie nieprawidłowości przy przeprowadzaniu wyborów

Paweł Kucharski @ 213.238.120.*

wysłany: 2015-11-22 18:33

Drogi Panie Radny,

zastanawia mnie, że Pan, jako człowiek zdawałoby się rozsądny, udaje, że w to wszystko powyżej napisane wierzy.
Ile w tym przekazów dnia, a ile Pańskiej osobistej refleksji.
(Niech Pan łaskawie najpierw zapozna się z twórczością wybitnej dziennikarki, laureatki największej amerykańskiej nagrody dziennikarskiej zanim będzie się Pan na jej temat wypowiadał.)

Dlaczego pytam:
otóż ilość bezczelnego, agresywnego i bzdurnego hejtu na stronie Komitetu Obrony Demokracji świadczy tylko, że był to - wbrew Pańskim zastrzeżeniom - pomysł dobry.

Brak miłości Was, butnych i napompowanych sukcesem wyborczym boli i nie jesteście w stanie zrozumieć, że owa dobra zmiana nie dla wszystkich musi być dobra. Polacy tylko w 25% składają się z klakierów PiS, a wy macie rządzić nie tylko tą grupką, ale całym 100% i nie uda się przekonać wszystkich do tych narodowo-katolickich zaściankowych i antywolnościowych haseł. Panie Radny, w tym narodzie istnieją jeszcze ludzie, którzy potrafią myśleć.

Ale róbcie tak dalej, tym krótsze wasze rządy. Buda i arogancja pogrzebała już parę partii w Polsce. Takim postępowaniem tylko przyspieszycie powstanie nowej siły, która wysadzi z siodła i PO i PiS.
Tak więc róbcie tak dalej, trzymam kciuki.

Paweł Kucharski @ 213.238.120.*

wysłany: 2015-11-22 18:36

Sorry za literówkę. Miała być oczywiście BUTA, bo o budach nie chciałem.

Minotaur 2011 @ 178.183.170.*

wysłany: 2015-11-22 19:12

Drogi Panie Kucharski,

zastanawia mnie, że Pan, jako człowiek zdawałoby się rozsądny, udaje, że w to wszystko powyżej napisane wierzy.
Ile w tym przekazów dnia, a ile Pańskiej osobistej refleksji.
(Niech Pan łaskawie najpierw zapozna się z twórczością wybitnego pisarza, laureata największej polskiej nagrody literackiej zanim będzie się Pan na jego temat wypowiadał.)

Dlaczego pytam:
otóż ilość bezczelnego, agresywnego i bzdurnego hejtu na stronie Marszu w Obronie Demokracji i Wolnych Mediów świadczy tylko, że był to - wbrew Pańskim zastrzeżeniom - pomysł dobry.

Brak miłości Was, butnych i napompowanych kolejnym sukcesem wyborczym boli i nie jesteście w stanie zrozumieć, że owa dobra kontynuacja nie dla wszystkich musi być dobra. Polacy tylko w 18% składają się z klakierów PO, a wy macie rządzić nie tylko tą grupką, ale całym 100% i nie uda się przekonać wszystkich do tych lewicowo-liberalnych i antynarodowych haseł. Panie Kucharski, w tym narodzie istnieją jeszcze ludzie, którzy potrafią myśleć.

Ale róbcie tak dalej, tym krótsze wasze rządy. Buta i arogancja pogrzebała już parę partii w Polsce. Takim postępowaniem tylko przyspieszycie rozwój Zjednoczonej Prawicy, która wysadzi z siodła i PO i PSL.
Tak więc róbcie tak dalej, trzymam kciuki.

Paweł Kucharski @ 213.238.120.*

wysłany: 2015-11-22 19:33

Oczywiści, szanowny Minotaur, jak zwykle udaje durnia i przekręca wszystko.
Chwilowo nie rządzie ani Po ani PSL, rządzi PiS i dlatego Pańska odpowiedź jest po prostu nie na temat.

Do tego nie chodzi o wybór między skompromitowanymi PO i PSL, a zachłannym PiS, chodzi o dobry rząd dla WSZYSTKICH Polaków.

Minotaur @ 178.183.170.*

wysłany: 2015-11-22 19:40

Ale jak "chwilowo" rządził PO-PSL, to jeździł Pan wyłącznie po PiS-ie i oczy na łamanie standardów demokracji przez tę koalicję miał Pan "szeroko zamknięte", więc niech Pan się nie dziwi, że groteskowe inicjatywy w rodzaju KOD będą sprowadzane do parteru. To jest kolejna wasza hucpa, na którą nikt się już nie nabierze.

Rozumiem, że rządem "WSZYSTKICH" Polaków miał być najpierw rząd PO, a teraz rząd Nowoczesnej. Chyba Pan sobie kpi. Jak się patrzy, jak ta zbieranina bufonów i fanatyków w rodzaju pani Scheuring-Wielgus hasa po Sejmie, to do złudzenia przypomina to palikociarnię, i zapewne tak samo skończy.

Paweł Kucharski @ 213.238.120.*

wysłany: 2015-11-22 19:41

Drogi panie Minotaurze,

a tak coś pod własnym nazwiskiem powiedzieć, to się Pan wstydzi. Czyżby strach, że własna rodzina, ze wstydu, przestałaby z Panem rozmawiać?

Minotaur @ 178.183.170.*

wysłany: 2015-11-22 19:43

Jestem ateistą, więc boję się, że pisowskie bojówki od Rydzyka mnie spałują.

Paweł Kucharski @ 213.238.120.*

wysłany: 2015-11-22 19:47

Ta chwila PO-PSL trwała tylko 8 lat. Chwila PiS trwała za to aż całe 2 lata. Nie wiem jak długo wytrzyma rząd Kurskich, Macierewiczów, Kemp i Ziobrów. To rozdanie już braliśmy i niczego PiSu to nie nauczyło i stąd ten pospiech w rozpieprzaniu państwa.
Nie cały naród ma ochotę maszerować do Budapesztu.
Na marginesie:
min. Macierewicz za najważniejsze zadanie postawił sobie ściągnięcie wraku ze Smoleńska. Ciekawe jak mu się to uda? I co chce w nim znaleźć?

Paweł Kucharski @ 213.238.120.*

wysłany: 2015-11-22 19:51

Ojciec Dyrektor, jako najprawdziwszy katolik jest ogromnie miłościwy. Choć grzechów antytoruńskich w Pańskich wypowiedziach nie znalazłem, czyli tego argumentu nie kupuję.

Minotaur @ 178.183.170.*

wysłany: 2015-11-22 19:52

Myślę, że to co powyżej zostało napisane, komentuje się samo :) :)

Rządzie PiS-u, czyń swoją powinność, a krytyków takich jak Pan Kucharski nagradzaj dostępem do mediów publicznych - niech świadczą o poziomie opozycji :)

Minotaur @ 178.183.177.*

wysłany: 2015-11-22 19:57

Niech Jacek Kurski utworzy w TVP2 specjalne okienko dla Pana Kucharskiego. Może lecieć zamiast żenującego nieraz "Kabaretowego Klubu Dwójki" :)

anonimous @ 31.61.138.*

wysłany: 2015-11-22 21:22

Żebyśmy wiedzieli o czym mówimy:


"Manifest Komitetu Obrony Demokracji


Demokracja w Polsce jest zagrożona. Działania władzy, jej lekceważenie prawa oraz demokratycznego obyczaju zmuszają nas do wyrażenia stanowczego sprzeciwu. Nie chcemy Polski totalitarnej, zamkniętej dla myślących inaczej niż każe władza, nie chcemy Polski pełnej frustracji i żądzy rewanżu. Chcemy, żeby w Polsce było miejsce dla wszystkich Polaków, równych wobec prawa,z ich przekonaniami, opiniami, etyką i estetyką. Nie godzimy się na zawłaszczanie państwa, dzielenie Polaków na lepszych i gorszych, pogardę dla „innego”. Nie ma też naszej zgody na poglądy godzące w zasady demokracji i prawa człowieka.

Jesteśmy zdeterminowani otwarcie i zdecydowanie, pełnym głosem mówić o przyzwoitości, prawie i wzajemnym szacunku. Wyrażać swoje zdanie nie tylko w domu czy w Internecie, ale też na ulicach i placach naszych miast i wsi, jeżeli zajdzie potrzeba gromadząc się tam dla wyrażenia swoich opinii i żądań.

Zapraszamy do współdziałania wszystkich, dla których ważne są wartości demokratyczne, bez względu na poglądy polityczne i wyznanie. Nie zgadzamy się na łamanie Konstytucji i wprowadzanie, z nadużyciem mechanizmów demokracji, rządów autorytarnych. Są wśród nas ludzie różnych poglądów i orientacji politycznych od prawa do lewa, ludzie wierzący, agnostycy i ateiści. Łączy nas to, że jesteśmy ludźmi wolnymi i chcemy nadal mieszkać we własnym, demokratycznym kraju, w którym nikt nie będzie nam nakazywał jak mamy żyć i jakie wartości wyznawać."

Gdzie tu dochody...???

Widz @ 78.88.143.*

wysłany: 2015-11-22 21:27

Zastanawia mnie jedna rzecz , dlaczego wszyscy szanowni obrońcy demokracji , nagle tak się uaktywnili , dopiero , jak ich partie – matki przegrały wybory ?
„ Ktokolwiek widział , ktokolwiek wie „ , bardzo proszę o info , czy prof. Rzepiński w tak dramatycznym tonie , w telewizji za przeproszeniem ‘ publicznej „ grzmiał o zamachu na Trybunał , demokrację itd. itp. ?
Nagle odzyskał wzrok i …musi ?
Jak mu „ wybierano „ bezprawnie pięciu , chociaż on twierdzi , że tylko dwóch sędziów , to było OK., też się wudzielał medialnie ?
A dodatku , czy tu nie zachodzi jednak konflikt interesów przy takich wypowiedziach w gruncie politycznych ?
Jak nie wiadomo o co chodzi , to z pewnością chodzi o ….

Widz @ 78.88.143.*

wysłany: 2015-11-22 21:40

Do inteligentnego inaczej anonimous @ 31.61.138.*, który też dramatycznie pisze :
Żebyśmy wiedzieli o czym mówimy:
następnie wkleja nam odezwę i pyta :
Gdzie tu dochody...???

Istotnie masz rację , w odezwie ani słowa o dochodach !:)
Powinni wprost napisać , żeby nic nie zmieniać , zostawić ich na dotychczasowych stanowiskach i jeszcze dać po prezydencku POdwyżki , premie , odznaczenia państwowe tzw . chlebowe itd .
Bo oni , jako szczerzy demokraci uznają , że przegrali wybory a wygrał je PiS , ale bez przesady , demokracja wg nich nie polega na tym , żeby ten PiS tak od razu rządził.
Bo to już jest " faszyzm " !

kod @ 178.183.177.*

wysłany: 2015-11-22 21:51

W Manifeście PKWN też nic nie było o dochodach PPR-owskich bonzów.

anonimous @ 31.61.138.*

wysłany: 2015-11-22 22:21

""Platforma działała oportunistycznie, brała to, co mogła. A w PiS jest to podbudowane głębszymi kompleksami, emocjami, sytuacją przegrywania wiele razy i brutalnością. Platforma robiła to w białych rękawiczkach, a tutaj jest efekt demonstracyjny władzy, że można sobie na wiele pozwolić" - ocenia socjolog prof. Jadwiga Staniszkis w rozmowie z serwisem wPolityce.pl." Źródło pisowskie polskie

anonimous @ 31.61.138.*

wysłany: 2015-11-22 22:33

Widz @ 78.88.143.* - nie podniecaj się tak bo Ci żyłka w mózgu pęknie i PiS straci prowincjonalnego agitatora... takiego Amtsleitera...

Widz @ 78.88.143.*

wysłany: 2015-11-22 22:37

Wszystkie partie, które zdobywają władzę, traktują państwo jak łup wyborczy. Łup, który oznacza zajmowanie ważnych stanowisk…
… To samo robiło, SLD, AWS, PO, a teraz robi to PiS. Może robi to mniej estetycznie, bardziej energicznie, zamaszyście. Traktuje się prezydenta trochę jakby wykonawcę poleceń naczelnika państwa. To wszystko wygląda krócej, energiczniej, dosadniej. Jednak mimo tego, te protesty: „totaliaryzm”, „Putin” itd. Niech nie histeryzują! Tak wyglądają reguły funkcjonowania polityki w Polsce. Mogę ubolewać, że tak się dzieje, ale nie mogę powiedzieć, że to jest coś nowego
— wskazuje socjolog.
anonimous @ 31.61.138.* a to przeczytałeś /
mówi w gruncie rzeczy to samo prof. Śpiewak …Polak , narodowości żydowskiej , były poseł PO , nie członek PO
I ani on , ani prof. Staniszkis nie widzi w Polsce problemu totalitaryzmu , faszyzmu , zamachu na demokrację !!!
Najwyżej podkreślają , można by rzec „ kwestie estetyczne , te białe rękawiczki .
Mi to wszystko jedno , czy ktoś kto ma w rękach bejsbola , ma rękawiczki czy nie .
Patrzę czy w piłkę trafia ! :)

Widz @ 78.88.143.*

wysłany: 2015-11-22 22:43

Ale ty jesteś anonimous @ 31.61.138.*
Znowu zaczynasz sieroto ?
Mi może i w mózgu , bo mam mózg ...sam napisałeś .
Tobie tylko w o[...]

Proszę o bardziej parlamentarny język OK

bumcyk @ 83.27.171.*

wysłany: 2015-11-22 22:49

Mamy demokratycznie wybranego prezydenta, mam demokratycznie wybrany parlament i demokratycznie wyłoniony rząd. Jednak objawiła się grupa ludzi związana z poprzednią ekipą która myśli inaczej. Niczym w komedii "Kochaj albo rzuć". " A co to za demokracja w której każdy ma swoje zdanie?". Przecież istnieją oświecone autorytety, które wiedzą lepiej. Bo przecież "Naród nie dojrzał do demokracji", po zaledwie 25 latach i trzeba myśleć za Niego. Widać tym samozwańczym obrońcom demokracji marzy się znów demokracja ludowa.

Widz @ 78.88.143.*

wysłany: 2015-11-22 22:57

Upss ... wyjaśnienie !
Nie mam nic do sierot , powinienem wyrażnie napisać , że anonimous @ 31.61.138.* w mojej ocenie jest " mentalną "sierotą ,
Po dwóch partiach - matkach : PO i PSL .
A takie piękne i eleganckie , w białych rękawiczkach ....były .
No i ... ' bul ' jest duży i wyłącz myślenie a generuje histerię połączoną z agresją !

anonimous @ 31.61.138.*

wysłany: 2015-11-23 07:25

Widz @ 78.88.143.* - lepiej być sierotą niż nieślubnym... to tak parlamentarnie :P

Widz @ 78.88.143.*

wysłany: 2015-11-23 08:01

anonimous @ 31.61.138.*
wysłany: 2015-11-23 07:25
Widz @ 78.88.143.* - lepiej być sierotą niż nieślubnym... to tak parlamentarnie :P


Julian Tuwim

"Próżnoś repliki się spodziewał
Nie dam ci prztyczka ani klapsa
Nie powiem nawet pies cię je*ał
Bo to mezalians byłby dla psa"

Aris @ 83.26.35.*

wysłany: 2015-11-23 08:07

No jak nic "na złodzieju czapka gore" teraz trzeba znaleźć wytłumaczenie, że oni byli gorsi, strasznie to pomocne w demokracji, a jeszcze do listy proszę dopisać:
- "negocjacje" w gabinecie posłanki z samoobrony działaczy pisu że nie pasuje?
no jak nic nie pasuje do kystalicznych działaczy, ekh

Rudkon @ 37.152.19.*

wysłany: 2015-11-23 09:18

Ja do tych zarzutów dodałbym
- obniżono nieboszczykom zasiłek pogrzebowy;
- obrabowano ludzi z tego, co odkładali w OFE na starość.

Tomasz Żukiewicz @ 5.172.247.*

wysłany: 2015-11-23 09:40

"Polacy zagłosowali za zmianą. Zmiany ustrojowe nie są możliwe bez zmian kadry zarządzającej. Gdy korporacja decyduje się na radykalną zmianę strategii - zawsze wymienia szczebel kierowniczy. To elementarz. Jeśli drogi Kolego, Koleżanko nie masz interesu w utrzymywaniu dotychczasowego porządku nie bądź pożytecznym idiotą." Bardzo dobrze powiedziane. Ten temat zamierzam rozszerzyć i pogłębić w odniesieniu do spółek skarbu państwa. Pozwalam sobie zatem potraktować Twój tekst jako zapowiedź mojego. Dziękuję ;)

TRR @ 5.60.229.*

wysłany: 2015-11-23 11:12

Jak zwykle Kucharski rozpętał g''''noburze,a jak komorowski wille opróżniał,odprawy dawał to nic sie nie zająknął na ten temat ale PiS to zło i bedzie ciemnogród i nie bedzie niczego a kto mysli inaczej to oszoom i sam sie przekona i wogóle "larum graja Panie Wołodyjowski.wróg u bram"....
Wez się Pan ogarnij i przestan ciągle o tym samym,napisz cos Pan o prowadzeniu hotelu,gastronomi i takich pierdołach a nie siej faremant ciągle ta samą spiewką bo mam juz problemy gastryczne od czytania tego samego w koło,i żeby nie było nie głosowałem ani na PO ani na PiS:)))

TRR @ 5.60.229.*

wysłany: 2015-11-23 11:13

Pan Kucharski Miało być,Przepraszam.

anonimous @ 31.61.138.*

wysłany: 2015-11-23 12:27

Widz @ 78.88.143.* - to też Śpiewak ale dziś :P

"Polska polityka jest oparta o model, gdzie przychodzi nowa władza i państwo traktuje jak łup, albo coś obcego, co trzeba oswoić swoimi ludźmi. Plus drugi niepokojący model: buduje się swoją tożsamość przez odrzucenie, podstawowa zasada konfliktu" - mówi gość programu "Danie do Myślenia" w RMF Classic socjolog i historyk idei prof. Paweł Śpiewak. "Tego typu rządy – stanowcze, wyraziste – wywołają reakcje w postaci odtwarzania społeczeństwa obywatelskiego. Ludzie zaczną się organizować, myśleć o tym. To bardzo dobry efekt" - uważa gość RMF Classic. Komitet Obrony Demokracji? "To na razie czysta histeria" - odpowiada profesor. Pytany o prezydenta odpowiada: "Jego zachowanie pokazuje, że jest głęboko zależny od woli i oczekiwań naczelnika”. „Wykonuje zadania i w orkiestrze PiS-owskiej gra bardzo ważną rolę" - dodaje prof. Śpiewak.

brawo @ 83.7.240.*

wysłany: 2015-11-23 14:18

Prezes zna się na całokształcie.Jak jakiś UN z Korei Pł.I każe np. profesorom ,wyrzucać dziennikarki z mediów ,bo zadawały niewygodne pytania.Mamy więc nadajnik i tablety oglaszajace nowe porządki zmierzające ku czarnej zarazie.Nie widzicie tego.?Dlatego chwała tym co nie pozwolą na niszczenie demokracji

soclib @ 5.172.233.*

wysłany: 2015-11-23 15:02

Nie mądrzyć sie i zejdźcie na lokalny teren,zamijcie się tow.radny naszym miastem i bałaganem.

Paweł Kucharski @ 213.238.120.*

wysłany: 2015-11-23 17:02

do TRR:

pogadamy za parę miesięcy, bo wówczas będzie więcej "materii". Jeśli nadal w tym tempie pójdzie, to nawet b.b.b. dużo.

A właściwie, to się cieszę, że PiS tak szybko prawdziwą twarz pokazał i czynami udowodnił o co mu tak rzeczywiście chodziło.
W kampanii była kiełbasa o bycie, ale okazało się, że Kaczyński, jako prawdziwy wróg Marksa próbuje udowodnić, że nie to byt określa świadomość, tylko odwrotnie. On tak wszystko szybko pozmienia, że o bycie nawet nie będzie gdzie pogadać. Szkoda tylko, że wszyscy, cały Naród jesteśmy zaangażowani jako króliki w tym wiekopomnym doświadczeniu.

Adam @ 217.99.106.*

wysłany: 2015-11-23 17:15

Jest i "kontrruch":
https://twitter.com/KOW_z_KOD/with_replies

Minotaur @ 178.183.177.*

wysłany: 2015-11-23 17:21

Jak widać, Pana Kucharskiego ce**** oryginalność i niezależność myślenia ("PiS pokazał swoją prawdziwą twarz"), głęboka erudycja (w tym rozległa wiedza filozoficzna potwierdzona znajomością Marksa), logika ("on tak wszystko pozmienia, że o bycie nawet nie będzie gdzie pogadać") oraz niezwykły talent literacki (błyskotliwe porównanie: "cały Naród jesteśmy zaangażowani jak króliki"). To niezwykły dla nas dar, że możemy obcować z tak wysublimowaną myślą.

Paweł Kucharski @ 213.238.120.*

wysłany: 2015-11-23 18:06

do Adama,

a nie jest to trochę tak, że ci owi "wykluczeni" sami się wykluczają. Wykluczają oporem przed adaptacją, przed współczesnością, przed postępem, przed nowymi prądami,przed odmiennością, sami się w getcie narodowo-katolickiego zaścianka zamykają, a winą za własne wykluczenie uciekający świat oskarżają.

anonimous @ 31.61.138.*

wysłany: 2015-11-23 18:32

Do przemyślenia - jeśli ktoś umie sam....

"Politycy żerujący na strachu i nienawiści wskazują nienawistnikom lub po prostu ludziom niezorientowanym i zagubionym kogo mają nienawidzić. Na dodatek dostarczają im doktryny, według której nienawistne działania służą większemu dobru: rasy, klasy społecznej, narodu, itp. Wtedy można nienawidzić i na dodatek mieć poprawione samopoczucie."

Leszek Balcerowicz

"

qq qqryq @ 31.61.139.*

wysłany: 2015-11-23 20:05

Jaja sobie robicie? Zawsze "nowa miotła" będzie lepiej zamiatała nie pod dywan.Taka była jest i będzie historia władzców!!!Nie czas gwintować rurki gdy woda w lodzie!!!

Minotaur @ 62.152.145.*

wysłany: 2015-11-23 22:55

Ciekawe, co konkretnie trzeba robić, żeby zasłużyć na miano człowieka "otwartego na współczesność, postęp i odmienności" i idącego z duchem czasu? Trzeba zapisać się do KOD? Popierać Ryszarda Petru? Obrażać ludzi mieszkających na wsi i chcących żyć według swojej tradycji? Krytykować Polaków, za to, że nie chcą stawać się Niemcami? Krytykować narodowców, katolików? Naśmiewać się z Rydzyka i jego słuchaczy? Popierać rozpowszechnianie pornografii?

anonimous @ 31.61.139.*

wysłany: 2015-11-24 08:47

Minotaur @ 62.152.145.* - cierpisz na syndrom oblężonej twierdzy....

Można oszukiwać wielu ludzi jakiś czas, a niektórych ludzi cały czas, ale nie można oszukiwać cały czas Narodu. - Abraham Lincoln

anonimous @ 31.61.139.*

wysłany: 2015-11-24 08:58

Minotaur @ 62.152.145.* - i jeszcze a'propos pornografii - choć myślę że nie byłeś na spektaklu we Wrocławiu, a tylko powtarzasz teorie Ministra jak papuga....

"Nowy polski minister kultury chce zakazać sztuki na podstawie twórczości noblistki wystawianej w jednym z czołowych polskich teatrów. Uzasadnia, że publiczne pieniądze nie mogą być przeznaczane na finansowanie pornografii" - wyjaśnia zagranicznym czytelnikom korespondent "Guardiana" Alex Duval Smith.

A sam Minister wczoraj:

"23.11. Warszawa (PAP) - Powodem żądania, by wstrzymać przygotowania premiery spektaklu "Śmierć i dziewczyna" były informacje, że będzie tam pornografia - powiedział w niedzielę wicepremier, minister kultury Piotr Gliński. Być może była to prowokacja - dodał.

W TVP Info Gliński powiedział, że z wrocławskim spektaklem wiąże się "nieuczciwa medialna nagonka", zastrzegając, że nie wypowiadał się o jakości spektaklu ani dopuszczalności posługiwania się w teatrze ciałem i nagością. "

i dalej...

"Ja nie mam nic do repertuaru, ja nie ingeruję w jakość spektaklu teatralnego. (...) Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego nie zamierza ingerować w wolność wypowiedzi artystycznej, (...) nie zamierza także dążyć do wprowadzenia jakichkolwiek form cenzury" - zapewnił wicepremier. "

Gościu @ 87.105.71.*

wysłany: 2015-11-24 09:09

anonimous @ 31.61.139.
Raczyłeś ...
Można oszukiwać wielu ludzi jakiś czas, a niektórych ludzi cały czas, ale nie można oszukiwać cały czas Narodu. - Abraham Lincoln
... podać przyczynę porażki PO - PSL .
BRAWO TY ! :)

Minotaur @ 62.152.145.*

wysłany: 2015-11-24 09:21

http://m.wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,106542,19192348,porno-w-teatrze-radni-po-odwolajcie-spektakl-albo-obetniemy.html

anonimous @ 31.61.139.*

wysłany: 2015-11-24 09:34

Gościu @ 87.105.71.* - masz rację :D BRAWO JA !

Gościu @ 87.105.71.*

wysłany: 2015-11-24 09:57

anonimous @ 31.61.139.*
Brawo , zasłużyłeś żeby puścić sobie pornosa ! :)
Tylko zadbaj o to , żeby był artystyczny i ...ambitny! :))

zBIGs @ 87.105.137.*

wysłany: 2015-11-25 18:11

Ciekawe kiedy przestaniemy się dziwić a zaczniemy bać ?

Super @ 188.29.165.*

wysłany: 2015-11-26 19:22

Dużo krzyczycie nic pozatym , zmiany bedą, zawsze były , koniec i kropka .

Wpisz swoje imię, pseudonim:

Wpisz treść: